پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در پی ارتحال آیت‌الله‌ العظمی صافی گلپایگانی
کد خبر: 4032960
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱

پیام تسلیت رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی در پی ارتحال آیت‌الله‌ العظمی صافی گلپایگانی

رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی طی پیامی ارتحال عالم جلیل‌القدر حضرت آیت‌الله‌ العظمی صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

 حضرت آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی، صبح امروز 12 بهمن‌ماه، به مناسبت ارتحال مرجع گرانقدر تقلید و استاد حوزه علمیه قم پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

جهان تشیع عزادار مرجعی عالیقدر و روشن بین شد و روح بلند حضرت آیت‌الله‌ العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی به ملکوت اعلی پیوست.

این عالم جلیل‌القدر که عمری را در اشاعه فرهنگ مهدوی(عج)، مجاهدت در عرصه تعلیم فقه حقه جعفری و تربیت طلاب فاضل و حضوری دلسوزانه در عرصه حمایت از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشید.

ایشان خصوصاً در لحظات سخت از سال‌های سخت مبارزه علیه رژیم ستم‌شاهی گرفته تا حضور در عرصه خبرگان رهبری و شورای نگهبان و حمایت بی‌بدیل از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه در فتنه 88 یار و پشتیبان امام شهدا و مقام عظمای ولایت بوده است.

بدین‌ وسیله ارتحال این مرجع عظیم‌الشأن را از طرف خود و تمامی اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم اسلامی رضوی به وجود مقدس امام زمان(عج) مقام عظمای ولایت و مرجعیت، حوزه‌های علمیه و خیل عظیم شیعیان جهان تسلیت عرض می‌نماییم و در کنار مضجع شريف امام رئوف علی‌بن موسی‌الرضا(ع) برای علو درجات ایشان دعا می‌کنیم.»

 

انتهای پیام
captcha